איך לייצור קשר עם אמזון

Updated: Sep 12

איך לייצור קשר עם אמזון

נעשה את זה פשוט, קצר ולעניין. איך ליצור קשר עם אמזון?

אמזון משנים את דרכיי ההתקשרות מולם בצורה דיי תכופה ולעיתים אף נראה שהם מעדיפים שפשוט אל תפנו אליהם. האמת, זה באמת המצב, עם צוותים שמונים אלפיי אנשים, התמיכה של אמזון היא מבוך מעורפל שבו יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה או בעיקר מייעצת.

 אז מה הדרך הכי פשוטה לייצור עם אמזון קשר? פעלו לפי הצעדים הבאים:

  1. כאשר אתם נמצאים במסך הבית של אמזון, לחצו על HELP בצד ימין למעלה:

  1. גללו למטה וחפשו את רובריקת ה NEED MORE HELP? ולחצו על GET SUPPORT. כמו בתמונה למטה:

  1. לחצו על SELLING ON AMAZON:

  1. כעת לחצו על FULFILLMENT BY AMAZON:

  1. לחצו על INVESTIGATE OTHER FBA ISSUES:

  1. כעת ייפתח עוד תת תפריט בו יש לבחור: OTHER FBA ISSUE:

  1. הללויה! הגענו לדף עצמו בו יש להכניס את פרטיי השאלה/בעייה שיש לנו עבור אמזון וצבא התמיכה שלה.– Contact reason: כאן יש לכתוב את כותרת הפנייה – Please describe your issue Required: מהות הפנייה. הסיבה בגללה אנחנו רוצים לפנות לאמזון. – (ASIN, SKU, or FNSKU )  – לא חובה אבל כאן ניתן לרשום את מזהה המוצר אליו אנחנו מתייחסים. ניתן להכניס כאן קבוצות מוצרים במידת הצורך. – Contact method – כאן ניתן לבחור את דרך הפנייה (טלפונית או דרך מייל).

זהו, מקווה מאוד שעזרתי.

  1. הסתבכתם? מוזמנים לפנות אליי במייל דרך הדף הזה.

  2. את הטיפים שלי לתמונות מוצר מנצחות כבר קראתם? למה אתם מחכים? תמצאו אותם כאן.

  3. המדריך המלא ליצירת ווריאציות באמזון נמצא כאן.

3 views0 comments