סיכום כנס אוקטובר של אמזון Amazon Accelerate 2021

ב 20-21 באוקטובר התקיים כנס ווירטואלי של אמזון עבור סוחרי אמזון. מי שהיה ומי שלא, החלטנו לסכם ולהציג בפניכם את הנקודות החשובות שעלו.


אמזון הכריזה בכנס כי יש כבר למעלה מ 100,000 מותגים חדשים שנרשמו מתחילת השנה. וכי יש עלייה של 60% משנה לשנה.

בארוע המקוון אמזון הכריזה על מגוון כלים, תוכניות ושירותים חדשים שיעזרו למותגים לבנות את הקשר עם הלקוחות ולהגדיל את הרווחיות והמכירות שלהם.

הכנס התחלק ליומיים, ביום הראשון התמקדו על פתיחת עסק, בנייה והגנה על המותג שלך.

הכרזה על כלים ותכונות חדשות של מוכרים.

היום השני התמקד בהרחבה והגדלת העסק ובהכרזה על כלים ושירותים חדשים של מוכרים.




נקודות השיא של אמזון 2021

  • אמזון השקיעה בשנה שעברה יותר מ 18 מיליארד דולר בלוגיסטיקה, כלים, שירותים וצוות כדי לעזור למוכרים מתחילים לבנות את המותגים שלהם ולהגיע ליותר לקוחות.

  • כלי חדש באמזון שיעזור למוכרים לזהות מוצרים חדשים למכירה - Product opportunity Explorer. הכלי למעשה מספק למוכרים את האפשרות לקבל החלטות טובות יותר בעת השקת מוצרים, במקום להשתמש בכלים חיצוניים בשביל לעשות מחקר, ניתן להשתמש בנתונים של אמזון עצמה. זה חידוש מטורף בתחום הזה. הכלי עדיין נבחן בתוכנית בטא ויורחב בשנת 2022 ויינתן ללא תשלום.

  • למוכרים תהיה גישה ללוח חדש שנקרא search analytics שיספק את הנתונים כדי להבין את תחומי העניין של הלקוחות.

  • תוכנית חדשה שנקראת Local Selling on Amazon.

  • גישה לכלים חדשים: Marketplace Products Guidance, Global Listings tool, Global Inventory Viewer and Customer Service by Amazon (CSBA).

  • הרחבה לכל מה שקשור ל A to Z guarantee expansion וגם ל Seller Central Partner Network.

  • אמזון לפחות מנסים לעשות מאמצים לשיופר כל מה שקשור לבריאות החשבון מוכר. בין היתר בהקמה של צוות תמיכה ייעודי עבור ל Account Health.

אמזון נותנת למוכרים תובנות עבור ביצועי חיפוש של המוצרים שלהם


אמזון הכריזה על כלי חדש, Search Analytics Dashboard שיעזור למוכרים שרשומים במסגרת תוכנית רישום המותגים לגשת לתובנות מביצועי החיפוש של המוצרים שלהם.

הכלי יהיה זמין בארה"ב בתחילת 2022 ויהיה בחינם עבור מוכרי אמזון עם טריידמרק רשום.

הכלי יכלול שני פ'יצרים חדשים:

  1. ביצוע שאילתות שמציג את הביצועים שלך עבור שאילתות חיפוש הרלבנטיות למותג שלך, בדיקת תדירות, איך הלקוחות מעורבים בתוצאות החיפוש ומה החלק שלך כמוכר במעורבות הספציפית הזו.

  2. הכלי מספר כיצד הלקוחות מקיימים אינטרקציה עם המוצרים שלכם לאורך מסע הקניות שלהם.

אמזון מודעת לאופן שבו מגבלות מלאי מחדש השפיעו ומשפיעות על המוכרים

הנושא הגדול עבור כל המוכרים השנה היו בעיות הלוגיסטיקה. באפריל 2021 המוכרים קיבלו הודעה על מגבלות המלאי, וכי הן מחושבות עתה ברמת החשבון ולפי סוג האחסון. בנוסף, תעריפי ההובלה הימיים גבוהים ב 100% משנה שעברה.


אמזון אומנם מדברת על הבעיה אבל לא באמת מציעה פתרון כלשהו. הם כן מדברים על כך שהם מכוונים להפר מהמגבלות האלו בסופו של דבר.


מוזמנים לקרוא את המאמר שלנו על דרכים לעזור עם מלאי שנתקע ואיך לשפר את ה IPI.


כיצד אמזון עוזרת בהגנה על המותג שלנו

למרות מגוון כלים ורישומיי טריידמרק, עדיין בעיית הזיופים גדולה מאוד באמזון. ביום הראשון דובר על כלים שאמזון מציעה להתמודדות טובה יותר עם זייפנים אלו:

  • IP Accelerator

  • Brand Registery

  • Amazon Project Zero

  • Transparency Program


שירותים חדשים מבית אמזון

תוכנית חדשה שנקראת Local Selling. סלרים יוכלו להציע לקונים הצעות שנות כמו:

  • איסוף עצמי מקומי למוכרים אשר קרובים לסחורה. איסוף באותו יום.

  • קנייה באינטרנט ואיסוף ממקומות שונים.

  • איסוף בחנויות ייעודיות.


הכרזה על כלים חדשים שיעזרו למוכרים להגדיל את המכירות הבינלאומיות שלהם


  1. אמזון עוזרת למוכרים לזהות אלו מהמוצרים שלהם הם יכולים להציע ברמה בינלאומית מאחר והם בעלי ביקוש גבוה במדינה מסויימת.

  2. כלי רשימות גלובליות- המוכרים יוכלו לרשום את פרטי המוצר שלהם רק פעם אחת ולהפוך אותו לזמין בחנויות של אמזון ברחבי העולם מבלי לעבור בין חשבונות Seller Central עבור מדינות שונות, בנוסף, להיות מסוגלים לראות את הרישום בדף גלובלי. המוכרים יוכלו לקבוע מחירים ברמת מדינה כדי להישאר תחרותיים עם המחירים של כל מדינה. הכלי יהיה זמין עבור כל ארה"ב בתחילת 2022.

  3. הצגת מלאי גלובלי- הכלי מספק למוכרים תצוגה של מלאי FBA בזמן אמת. ומאפשר לעקוב אחר היצע וביקוש בכל החנויות.

  4. שירות לקוחות מאת אמזון CSBA- נתינת מענה למוכריי FBA שאמזון תנהל את פניות הלקוחות שלהם, החזרים והחזרת על הזמנות שביצעו בעצמם. השירות יכול להיות בחינם או להינתן בתעריף מוזל בהתאם לנפח יצירת הקשר עם הלקוח של המוכר.


11 views0 comments