עסק תכשיטים מקוון הוא לא רק אתר אינטרנט

כולנו מבינים כמה חשובה הנוכחות המקוונת היום.

גם שאנחנו מוכרים מוצרים מוחשיים כמו תכשיטים אנחנו זקוקים לאמצעי דיגיטלי מתאים כדי להגדיל את הנראות, להרחיב את נתח השוק של המוצר, לבנות עוקבים להמיר לידים ויש עוד רשימה ארוכה.


כיום, יש נטייה לעסקים להתמקד בעיקר בהיבט הטכנולוגי, אך כאן טמונה הטעות.

ההתמקדות צריכה תמיד להיות בקהל היעד, שם נמצאת המכירה ועל זה צריך לשים את הזרקור.


בואו נבדוק שלושה מאותם אלמנטים המניעים אנשים ונתייחס אליהם:


1. להבין מה הנישה/התחום של המוצר שלכם

בואו נאמר שהחלטתם להגדיר שאתם מוכרים עבור גברים בגיל מסוים או הכנסה מסוימת. איך אתם גורמים להם לשים לב אליכם?

האם אתם ממלאים את הליסט שלכם במילות מפתח רק כדי למלא? או שאתם מדברים לצרכים ולרצונות של אותם גברים שבחרתם?

אם אתם לא מצליחים לגעת בדיוק בנקודה הנכונה בלב שלהם, סביר להניח שתישארו עם עוד הרבה מתחרים שלא הצליחו להבין איך לעשות את זה ואיך למקם את עצמם בנישה הנכונה.

עוד לפני שאתם מפרסמים את המוצר שלכם, עליכם להבין ולחקור את מאפייני סגנון החיים של קהל היעד שבחרתם.

האם הם משתמשים באינטרנט? באיזה ביטויים ומילים הם נוטים להשתמש ביומיום? מה הם מנסים להשיג וכיצד המוצר שלכם יכול לעזור לזה לקרות?

כל אלו שאלות שאתם צריכים לשאול ולחקור כדי להבין את הסיכויים שלכם טוב יותר.


2. בדקו ואשרו את הרעיונות שלכם

חדשנות היא מרכיב מרכזי כאשר רוצים להישאר רלוונטי בכל ענף. בתעשיית התכשיטים הופעתם של AI ו- VR

יצרה דשנות בקצב מהיר. אך צריך לשים לב בין רעיון חדש וייחודי לבין הבאת ערך רב יותר ללקוחות שלך, לא כל חידוש הוא פריצת דרך ועלינו לשים לב להבחין ביניהם.


בידקו ואשרו את הרעיון שלכם לפני השקתו. לקיחת הזמן הנכון כדי לבדוק את הרעיון החדש שלכם יעשה את ההבדל בין לבזבז כסף לבין להרוויח את כל הקופה.


3.ביסוס תדמית המוצר שלך הייחודיות שלו ו- UVP ( Unique Value Proposition)

האם המוצר שלכם מצליח לבלוט לעומת מוצרים אחרים?


כדי להיות מיוחד עליך לבדל את עצמך על ידי יצירת הצעת ערך ייחודית שכולם רוצים (UVP) ושאף אחד לא יכול לעמוד בפניה.

תחשבו על זה רגע, אנשים רוצים להתבלט, לא להתמזג. החברה של היום חוגגת אותנטיות והבדלים.

אל תפחדו להיות נועזים ובו בזמן להישאר נאמנים לערכים שלכם ולמטרות שהצבתם לעצמכם.

זה חשוב במיוחד בתכשיטים כי אנשים משתמשים לעיתים קרובות במוצרים אלו כדי הביע הצהרה או זהות.





לסיכום, עד עכשיו גירדנו את פני השטח ורשמנו לעצמנו כמה נקודות שצריך לקחת בחשבון בעת הקמת העסק המקוון שלכם.

תרבות עסקית, ארגון העסק, תהליכים ומעקב הם חשובים לא פחות, אבל הרעיון המרכזי הוא לא להיתקע בעיצוב וקידום אתרים מבלי שהסתכלנו על התמונה כולה.

תזכרו שעסק הוא יותר מטכנולוגיה, עסק מדבר על האנשים, על הרצונות שלהם, התשוקות שלהם ואיך אנחנו מממשים עבורם את כל אלו במוצר שלנו.





5 views0 comments