top of page

רעיונות למציאת מוצר מנצח באמזון

כיצד למצוא מוצרים למכור באמזון? זוהי השאלה הכי נפוצה בקרב מוכרים מתחילים, האמת לא רק מתחילים. קיימות מספר דרכים למציאת מוצר מנצח לאמזון ובפוסט הבא אני מקווה להראות לכם דרך מקורית ונחמדה.

בשביל ליישם את הרעיונות המוצעים בפוסט הזה, יש צורך להשתמש בכלי אשר קיים בהליום 10 ונקרא “הקופסה השחורה” (BLACK BOX).

גילוי נאות:  אומנם יש לי שיתוף פעולה עם הליום 10, אך ללא קשר, אני חייב לציין שבכל שנותיי באמזון לא נתקלתי בתוכנה יותר מקיפה מאשר הליום 10 ולפי דעתי מוכר שלא משתמש בה פשוט מפספס. מה תקבלו אם תרשמו דרך הקישור הזה: bit.ly/helium-discount תוכלו לבחור אחת משתי האפשרויות הבאות:

  1. 50% הנחה על החודש הראשון.

  2. 10% הנחה חודשי לכל החיים!

שימו לב שיש קוד קופון בתוך הדף עבור כל תוכנית ויש להשתמש בו בזמן הרכישה אחרת לא תקבלו את ההנחה. זוהי הנחה בלעדית לחבריי קהילת “האמזוני”.

מציאת מוצר שאנשים אוהבים באמזון

אז לצורך ההדגמה, נאמר שאתם מעוניינים למכור מוצר בקטגוריית חיות המחמד (PET SUPPLIES) ורוצים לדעת אילו מוצרים, צרכנים ממש אוהבים וגם מוכרים ממש טוב. בנוסף, נזכיר שמוצר FBA כדאי שיהיה במחיר מינימום של 20 דולר לפחות. לכן, בשלב ראשון נכניס את הנתונים הבאים כאשר אנחנו בתוך כלי ה BLACK BOX:

  1. נבחר בקטגוריית ה PET SUPPLIES על ידי לחיצה על כפתור CATEGORIES.

  2. בחר ממוצע ביקורות מוצר של מינימום 4.5 כוכבים תחת REVIEW RATING ונרשום 4.5 ב MIN.

  3. נרשום טווח מחירים של  25-35 דולר תחת PRICE.

  4. נבחר מינימום של 20000 דולר תחת היקף מכירות חודשי – MONTHLY REVENUE.

  5. בונוס – ניתן לבחור מוצרים גדולים או קטנים (משנה מאוד מבחינת עלויות אחסון ושליחה) תחת SHIPPING SIZE TIER. לצורך ההדגמה אבחר מוצרים קטנים יותר.


בואו ננסה להבין את התוצאות שעלו לנו. אז קודם כל ניתן לראות שיש מעל 200 מוצרים שעונים על הדרישות חיפוש שהצבנו. ניתן לראות כמה עמודות כאשר כל עמודה מספקת לנו אינפורמציה סופר חשובה על כל מוצר בפרט ועל הקטגורייה בכלל:

  1. עמודת ה SELLERS – עמודה זו מציגה בפנינו את כמות הסלרים שמוכרים את המוצר הזה. כמות נמוכה של סלרים (1-2), מצביעה על מוצר שהוא פרייבט לייבל. זאת אומרת מוצר שמישהו מיתג בעצמו. מוצר עם כמות גדולה יותר של מוכרים מצביע בדרך כלל על מותג ידוע בתחום ומראה גם על נוכחות של מוכריי ארביטראז’.

  2. עמודת ה MONTHLY REVENUE – עמודה שמראה לנו מחזור חודשי שהמוצר הזה עושה באמזון. כאמור, בגלל הפילטור שלנו אנחנו נראה מוצרים מצליחים.

  3. עמודת ה REVIEWS – ניתן לראות את כמות הביקורות ואת המדד הכללי.

  4. PRICE – מחיר המוצר.

אחריי שהבנו מה אנחנו רואים נתחיל לעבור בין המוצרים שקיבלנו. כמות הרעיונות שתקבלו למוצרים היא פשוט מדהימה ולאחר שתתמקדו על מוצר אחד או שניים (או שלושה), שימו לב לכמות המידע שניתן לשלוף בקלות רבה כשמשמשים ב BLACK BOX.

ניקח את המוצר הזה כדוגמה:


ברמה האישית אני אפילו לא ידעתי שמוצר מסוג זה בכלל קיים, לא רק שהוא קיים הוא מוכר בסכום חודשי מטורף של 155 אלף  דולר בחודש. הנה כמה מסקנות שאני יכול להסיק משימוש במידע שמופיע לנו על המסך לגביי המוצר הזה:

  1. יש רק מוכר אחד על הליסט הזה! זה אומר שיש מוכר פרייבט לייבל שנהנה מכל המכירות האלו.

  2. מספר התמונות מוצר בליסט הוא רק 6 מתוך ה 9. זאת אומרת שאם אני בוחר להביא מוצר כזה, אם אשתמש ב 9 תמונות מוצר זה כבר דבר חיובי עבורי. (אם לא קראתם עדיין את המדריך שלי לתמונות מוצר באמזון אז כדאיי מאוד).

  3. אני רואה  VARIATION COUNT שאין ווריאציות למוצר. זאת אומרת שאם אני מביא את המוצר בווריאציות של צבעים לדוגמה, זה נותן לי ייתרון מסויים.

  4. אני רואה את מידות המוצר כשהוא ארוז וכבר יכול להסיק לגביי עלויות שליחה עתידיות שיהיו לי.

  5. שימו לב לנתון הבא שאני אוהב מאוד! הליום 10 מחשבים עבורי עלויות אחסנה. כמה תעלה לי אחסנה של 1000 יחידות בחודש בין החודשים ינואר – ספטמבר ובין החודשים אוקטובר – דצמבר. מאוד חשוב.

  6. מהי התקופה החזקה יותר של המוצר הזה? BEST SALES PERIOD מראה לי את זה. האם המוצר עונתי? במקרה הזה, המוצר מכר הכי טוב בחודש נובמבר 2019.


מציאת מוצר שאנשים לא אוהבים באמזון

עד עכשיו התעסקנו במציאת רעיונות דרך מוצרים שאנשים אוהבים ויש להם תגובות טובות. בואו ננסה לתקוף את העניין מזווית שונה. למה שלא נחפש מוצר שאנשים לא מרוצים ממנו אבל הוא עדיין נמכר יפה? חיפוש כזה בעצם ייתן לנו אינדיקציה למקומות בהם אנחנו יכולים לקחת מוצר עם ביקוש שאנשים לא אוהבים ולשפר אותו.

קודם כל, נשנה את הפילטור שלנו:

  1. נשאר באותה הקטגורייה.

  2. נוריד את הביקורות למקסימום של 3.5 כוכבים.

  3. נהיה ריאליים ונוריד את המחזור החודשי ל 10,000 דולר בחודש.

זה ייראה ככה:


פה זה כבר מתחיל להיות מעניין. ניתן לראות שכמות המוצרים ירדה בצורה משמעותית ועכשיו יש מולנו רשימה של מוצרים שמוכרים בצורה לא רעה בכלל ואנשים עדיין לא ממש מתלהבים מהם. תארו לכם מה היה המצב אם היה ניתן לקחת את המוצרים האלו ולשפר אותם בעזרת קריאה של הביקורות השליליות ותיקון הבעיות בתהליך הייצור. הפוטנציאל פה הוא גדול מאוד.

נתמקד במוצר הזה כדוגמה:


מוצר שלמרות ממוצע הביקורות הלא טוב שלו (3.5) מוכר עדיין יפה מאוד! לחיצה על הכוכבים תוכל להראות לנו את טרנד הביקורת לאורך תקופה מסויימת של זמן שאותו ניתן לבחור. המעניין הוא שניתן לראות שדווקא ביקורות המוצר השתנו מאוד בחודש האחרון. כלומר המוכר הבין את הבעיות ועבד על מנת לתקן אותן:

כניסה לליסט ובדיקה של הביקורות השליליות תוכל להצביע על בעיות חוזרות במוצר. בדוגמה שנראה למטה נוכל לראות שיש בעייה של גודל במוצר. הרבה אנשים מתלוננים שהגודל קטן מהממוצע. מה ניתן להסיק? אם אני עכשיו רוצה למכור מוצר כזה אני מלכתחילה אגדיל את גודל המוצר ואמנע מהביקורות השליליות.


אז מה היה לנו עד עכשיו?

  1. בניית מאגר של מוצרים מצליחים בנישה שבה אנחנו רוצים למכור ושאיבת רעיונות למוצר מנצח משם.

  2. בניית מאגר של מוצרים לא מצליחים (מבחינת ביקורות) בנישה שבה אנחנו מעוניינים להתחיל למכור ושואבים משם רעיונות למוצרים שייתגברו על הבעיות במוצרים הקיימים. לקחת מוצר עם ביקוש ולהפוך את הביצוע שלו, מגרוע למעולה.

נקודה חשובה – קיימים עוד פילטרים לבניית מאגר המוצרים שלנו תחת כפתור ה ADVANCED FILTERS:


כמה פילטרים משמעותיים שכדאי לשים אליהם לב:

  1. NUMBER OF IMAGES – כמות התמונות בדף המוצר כבר אמרנו? תארו לכם שיש מוצר שמוכר ממש יפה עם כמות קטנה של תמונות. נניח שאתם באים עם צלם מקצועי ומפציצים עם תמונות מוצר סופר מקצועיות?

  2. SALES CHANGE – יכול להעיד על טרנד מכירות. האם המוצר בירידה או עלייה? האם נרצה להביא מוצר שהביקוש שלו יורד? או עולה?

  3. FULFILLMENT – האם מוצר הוא FBM או FBA וכמה זה משפיע.

לסיכום

ראינו כאן 2 אפשרויות מקוריות ביותר למציאת מוצרים למכור באמזון. יש עוד כמובן המון שיטות שניתן להעזר בהליום 10 על מנת למקסמם את אחוזיי ההצלחה. מקווה להעלות בקרוב עוד פוסטים בנושא על מנת שתוכלו גם אתם להכנס לאמזון עם סיכויי הצלחה משופרים.

קיימים עוד הרבה היבטים להצלחת המוצר שלכם באמזון:

  1. תמונות מוצר מוצלחות – קראו כאן.

  2. יצירית ווריאציות מוצר באמזון – קראו כאן.

  3. קצת יותר על “האמזוני” – קראו כאן.

מוזמנים לייצור קשר למטה:

[wpforms id=”1433″]

23 views0 comments
bottom of page